Kızlar kapandım 36 beden kot şortlarım var 3 tane hepsini 150 e veririm markalı ürün s bedenim,öyle giyiyordum asla hiç bir hatası yoktur.
Yazlık bikinim de mevcut 1 kere giydim zaten kapandım pentinin onu da 100 tl ye veririm hatası yoktur :)
Pazarlık sünnettir 🤪🤪