rabiadmrr Bebeğim 2 buçuk aylık 3 haftadır boynunda mantar var ne yazıkki doktor canesten diye bir krem verdi 2 hafta onu kullandım falat hala geçmedi sadece kızarıklığı azalıyor fakat iyileşmiyor yıkarken çok da dikkat ediyorum kurulanmasına halbuki ☹️ Doktor bebek çok beyaz teni çok hassas ne kadar dikkat edersen et olur dedi yediğim bir şeye karşı da alerjisi olabilirmiş acaba başına böyle birşey gelen var mı nasıl iyileştirebilirim her gün yıkıyorum kremliyorum bu beni çok üzüyor 😭
Hohomoromu rabiadmrr başıma böyle bişe gelmedi ama boyun koktuk altı falan kısıkta kalan kapalı bölgeler ya hava almıyor olabılıyır nemli bırakmayın yımadıkyan sonra iyice kurulayın muhakak
rabiadmrr Hohomoromu bunu yapmama rağmen geçmiyor boynu çok katlı katlı fön makinesiyle kurutmayı deniyorum bi süredir ama işe yaramıyor kulaklarının arkası da aynı şekilde 😞
Hohomoromu rabiadmrr ozaman teniyle alakalı gercekten cocuk doktoruna değilde cilt doktoruna da bi götürn istersenz bakalm o nediyeck
rabiadmrr Hohomoromu bir kez daha götüreceğim doktora internetten baktığımda antibiyotik sonrası olabileceği yazıyo 3 hafta önce de hastanede yatmıştık enfeksiyondan tekrar antibiyotik kullanmasından korkuyorum 🤦🏼♀️