Balbeby uzak yaşıyoruz memlekete,çok zor görüyoruz ailelerimizi. Esim annesiyle vakit geçirmek isteyecek ben istemeyeceğim. Esim yalnız gider kalır artık,güvenmiyorum da annesine dedikodunu yapıp doldurmaya calisabilir eşimi,evliliğin en zor yani bu bence kafamda deli sorular