İyi geceler arkadaşlae. Kızım 2 ay 25 günlük. Mama ile besleniyor. Normalde de beslenme sonrası kusması vardı ufak ufak çok nadir hareket ettirdiysem fazla olurdu (kucağımda zıplatırken ya da sallarken) bazende uyurken ancak öyle yine az miktarda kusardı. Ama son 1 haftadır fışkırarak olmasada mamanın 3te 1 ini neredeyse kusuyor. Ağzının yanından akıtarak. Kimi zaman direkt beslediğimde kimi zamanda oyun oynarken vs. 2 gündür şunh farkediyorum; su şeklinde de kusuyor. Salyası mı acaba dedim ama miktar olarak bana kalırsa fazla. Deprem bölgesinden geldik geri döneceğiz döndüğüm gibi doktoruna gideceğim iki gün sonra ama aklıma çok takıldı uyuyamadım. Acaba yaşayan var mı hiç bu durumu? Daha önce rsv yüzünden yoğunbakımda kaldı. O zamandan beri ekstra kaygılıyım. Çok korkuyorum yine hasta olursa diye.😔