Bebeğim 5 ay 20 günlük, ek gıda başladım kabak ve havuç ile, masa da artık yemek yendiğini anlıyor bir hafta oldu başlayalı iki üç gündür yemek görünce dudaklarını yalıyor dilini çeviriyor falan canı çektiği için mi yani meyve falan mesela görünce canı mı çekiyor sağlıklı beslemek kararında gitmek istiyorum asitli diye portakal elma vs hiçbirşey tattırmıyorum şimdiden ama canı çekiyor diye de içim gidiyor ne yapmalıyım ya