kerem_imm benim oğlumda 7.5 aylık bizde bu aya kadar hipp combiocit kullanıyorduk ama cok maliyetli gelmeye başladı günduz ýatana 3 defa içiyor gecede 1 defa iciyor ben bebelac gold gectim o mamanında kabızlık yapmama özelliği varmıs fiyatı resmen yarı yarıya hip 62 tl bebelac 30 tl