Merhaba bizde yaklaşık 25 gün oldu başladık ek gıdaya ilk zamanlar 3 gün kuralı ile tadımlar yaptık ben pek kurallı gitmedim açıkçası doktorumun da tavsiyesiyle ilk gün bi çay kaşığı sonra ne kadar istediyse verdim kabak,patates,havuç,balkabağı,yeşil kabak bunlarla başladım şimdi karışık püre yapıyorum yavaştan da kendi yemeklerimizden minicik tattırıyorum ki alışsın o tatlara da
Bugün çeyrek patates,çeyrek havuç küçük bi sarımsak üstünü geçecek kadar su ekleyip haşladım sonra blenderden geçtim o şekilde yedi