Linamom1 1 yaş 9 kilo yine iyiymiş 😥 bizimki 11 aylık 8 kiloyu göremedik daha. Anne sütü ya da mama hangisini alıyorsa biraz azaltıp ek gıdaya daha yoğunluk verin isterseniz. Benim oğlan mamayla büyüyor doktor geçen ay (10 aylıkken) ek gıdaya ağırlık ver ve iki saati geçmeyecek şekilde besleyeceksin dedi. Mide boş kalmayacak dedi. Bu ay üstüne düştüm öyle yaptım 500 gram almış. Yemeklerine ilik suyu ekleyin, çorbalarına tavuk suyu ekleyebilirsiniz. Ben hep et tavuk ağırlıklı verdim güzel aldı bu ay bende çok şaşırdım