aybukum
aybukum öncelikle sakin olun , bebeğiniz dünyaya adapte olmaya çalışıyor , eğer bir sağlık sorunu yoksa , iyice doyuyorsa ağlaması için yapabileceğiz tek şey sabırlı olmak . Doyduğundan emin olun , herhangi bir ağrısı sızısı yok ise bu durumun geçiçi olacağını da bilin . Evet çok yıpratıyor eve hiç bitmeyecek gibi hissediyorsunuz , hepimiz öyle günler yaşadık . Bırakın pijamalar bir süre üzerinizde kalsın , kuaför vs de olmasın bir süre , bu süreç böyle . Bir kaç haftaya her şey çok daha sakinlemiş olacaktır . Hem kız kardeşinizde şu anlık yardımcı oluyormuş , benim evim de günlerce darmadağınık durdu bu çok normal . Bebek büyütmek böyle bir şey … henüz çok küçük , onu sakinleştirmenin yollarını bulacaksınız , siz sadece bir sıkıntıdan dolayı ağlamadığından emin olun, açlık , gaz ya da başka bir ağrı . Devamlı meme istemesi doymuyor mu acaba dedirtti bana. Bir de doktorunuzla durumu muhakkak konuşun . Bebeğiniz için bu adımları sırasıyla yaparken kendinize de şunu hatırlatın , hepsi geçiyor . Onun size ihtiyacı var . Ne pijamalar önemli ne kuaför vs, inanın onları da yaptığınız günler gelecek . Biraz acele ediyorsunuz sanki ☺️ Toparlayacak olursak bebeğinizin durumunu doktorunuza danışın , hiç olmadı bir sağlık ocağına götürün , bir muayene edilmesi gerekiyor olabilir . Her şey yolundaysa atak haftasında olabilir . Size düşen sabırlı olmak emin olun rayına oturuyor kendi oğlumdan biliyorum .