Selamlaar.
Kızım 12 ay 20 günlük. İstanbulda akraba da yok, yaşıtı çocuğu olan arkadaşım da yok. Ama bebem de çok insan seviyor, park da milletin bebesine el sallıyor kendi dilince sohbet etmeye çalışıyor millet oralı değil 😃
Dedim acaba oyun grubuna mı götürsem. Var mı bu aylarda oyun grubuna götüren? Bir yere sordum, haftada 2 saate aylık 2bin tl dedi, bilmiyorum bu parayı hakediyor mu? Ya da öyle oyun gruplarına bu aylarda uyum sağlayabiliyorlar mı?
En son buradan yakın olan varsa gelin kendimiz oyun grubu kuralım diyeceğim galiba 😄