Kızlar oğlum doğduğundan beri anne sütü alıyor 1 yaşına kadar değil çikolata şeker bile yemedi neyse sonra yavaş yavaş yemeye başladı 1 yaşına kadar beslenmesi güzeldi de. Ama ne zaman paketli gıdalara geçtik yemesi bozuldu babası zaten çikolata delisi sürekli çikolata veriyor çocuğa artık babanesi dedesi halaları da verşyor ben vermeyin deyince siz de veriyorsunuz diyorlar. Bildiğiniz çikolat ekmek yiyor çocuk yemek yok asla balık kraker çubuk böyle şeyler yiyor çorba bile içmiyor ne yapıcam ben bilmiyorum aslında emdiği için gün içinde asla çikolata hazır gıda verdirtmeden aç bile kalsa yemek yedşrmeyi düşünüyorum zaten aç kalınca mecbur yicek diye düşünüyorum