Merhaba anneler. Herkesin ramazanı hayrolsun oruçlarını rabbim kabul etsin. Şimdi şöyle ki malum mübarek ramazan vesilesiyle iftara davetliyiz eşimin kardeşine. Eşim o gün çalıştığı için çocukla beni bırakıp iş dönüşü almayı planliyo. Gitmemek isterdim fakat gitmezsen gelmezler dediğinden dolayı bir o kardeşi gelmezse problem çıkar. Çünkü diğer kardeşleri de çağıracak ve hepsine gidicez eşimle,bi bahsettiğime denk düşmüyor. Sorum şu ki çocuğumun uykusu zaten aşırı problemli. En geç 10 buçuk gibi yatırıyorum. Eşim 11 de çıkıyo işten. Bizi alana kadar bekletsem mi yoksa uyutup uyandirsam mi bilemedim. Sizler böyle durumlarda ne yapıyorsunuz