berosunannesi uyusun da varsın puset olsun. İlk 4 ay omzumda yatar kalırdı kızım saatlerce kipirdayamazdim. 4. Ayda sagolsun eşim sallanan ana kucağına alıştırdı ohh be dedim dünya varmış 7,5 aylikti artık küçük gelmeye başlayana kadar orada yattı gündüz hep. Gece de orada uyutur yatağa alırdım. Ana kucağında devam edebilirsiniz. Sonra yavaş yavaş oyunlar oynadık bizim yatağa yattık saçlarını okşadim biraz zaman aldı tabi ama öğrendi yatakta yatmayı. Kendileri rahat hareket edemediği zaman bırakıyorlar her seyi