Kızlar oğlum 2 aylık 15 günlükkenden beri sürekli aglıyor özellikle de her emme sonrası hatta memeyi bile bırakıp cığlık atıyor o esnada her seferinde kakasını yapıyor ama aglaması asla kesilmiyor. Neyse geçen gün doktora götürdük sünnet tarihi almak için tabi hiçbir sıkıntımız yok diyorduk. Doktor pipi ucunda darlık oldugunu 17 nisanda tahlilleri yaptırıp hemen 10 gün içinde araya sıkıstırıp sünnet yapması gerektiğini söyledi. Gece gece kafama takıldı bu cocuk acaba kaka yaparken değilde çişini yaparken mi zorlanıp aglıyor. Canını acıtır mı bu durum ya ?