doyadoyaannelik 8 ay 16 günlük oğlum son 2 haftadır kaşığı görünce ağzını kitliyor. Bayılarak yediği hiç bir besini yemek istemiyor. Kahvaltı, ara öğün, çorba, ara öğün olarak çok güzel ilerliyorken gerileme yaşıyoruz. Bizim gibi olan ve bu durumu düzelen var mı?
-EFLATUN- doyadoyaannelik bebeğim çok tombuldu tam sizin dediğiniz gibi 8 . Aydan sonra yemedi ve zayıflamaya başladı şu an 16 aylık olacak hayla aynı yedirmeye çalışiyorum daha tadına bakmadan kafasını çeviriyor
Nursena0606 doyadoyaannelik Elinizle yedirmeyi deneyin. Kaşığı kendisine verin. Birkaç tane olsun. Farklı şekillerde. O kaşığı tanırken siz yedirin. Çatal kullanın. Yediği besini ve ne ile yediğini iyice tanısın. Dönem dönem olabiliyor bu gibi durumlar. El en güzeli.
-EFLATUN- doyadoyaannelik inan bende Cok üzülüyorum hani kilo vermesini geçtim kilosunu vs. Ama çocuk aç aç geziyor yani bak bugün ne kahvaltı yaptı ne akşam yemeği napcami şaşırdım ne yapsam ne etsem yemiyor
Denizanasi92 doyadoyaannelik diş çıkarıyordur hasta gibidir. Çok üstüne gitmeyin yemek yemekten soğursa uzun sürer yoksa geçici böyle şeyler
doyadoyaannelik -EFLATUN- bizimki de öyle. Geçen ay güzel bi kilo almıştı, olanı da verdi süzüldü bebeğim. Biberon mamasını çoğalttım mecburen. İnşallah bol iştahları olur, her kaşıkta ağızlarını açıp yerler 🙏🏻