Sedabilen valla canım erken diye biliyorum oluşturmak zor o süreçte daha küçücük. 4. Aydan sonra oluşturmaya başlamak çok daha iyi olur. Ama rutin yapabilirsin mesela gece uykusuna geçişler de gece uykusuna geçtiğini ilerleyen dönemlerde daha rahat kavrasın diye yatmadan önce duş sonra karnını doyurman ışıkları kapatıp iyi geceler demen sessiz kısık sesle ona hitap etmen ninni söylemen kitap okuman gibi vs. Ben doğduğundan beri geceleri hep kısık sesle bak gece oldu yatıyoruz diye konuşur her odaya iyi geceler der perdeleri beraber kapatır odaya geçip pijama giydir alt değiştir mama içir ve kapanış. Bu şekilde alıştı şimdi bunları yapınca bilir uykuya geçtiğini. Düzen belki zor ama rutin oluşturabilirsiniz