Asena 5,5 aylık oğlum hala korkunç gazlı... Ne yapsam ne etsem hiçbir şey fayda etmiyor cerrahiye dahi götürdüm bağırsaklarında mı bir problem var acaba diye bir şey yok çok şükür ama geçmiyor bazen kendi kendine rahatça çıkarıyor yapamadığında da krizlere giriyor resmen kolik falan da değil ben anlamıyorum geceleri 4689 kez uyanıyoruz kıvrana kıvrana. Allahım başka dert vermesin tabi de çok yorgunum hem ruhen hem bedenen. Bazen sinirleniyorum söylenesim geliyor kendime hakim oluyorum sonra o ne yapsın acı çekiyor çocuk... Kimisi de diyor iki yaşına kadar çektim ben diye korkuyorum valla bizimde hiç bitmeyecek galiba. Oy anam oy. Damla falan yazacaksınız şimdi hepsini kullandım hiçbiri işe yaramadı kimyon rezene vs onlarda yaramıyor masaj da aynı şekilde. Yok yani çözümsüz.