kubraunver ben yaşadım canm bir süre öyle devam etti enjektöre çekip ağzına veriyordum azda olsa o şekilde icirdim sonra 4.ayinda demir damlası veriyo doktor onu kullaninva iştahı açıldı kendi içmeye başladı korkma ama icirmeye çalış hiç icmezse bebekler için kötu durum hemen doktora götürmen gerekir
Doktorum eğer 2 saatte bir en az 30 ml civarlarında icmezse çişli bez sayısı da 4 ten az ise getir demisti