ilknurcelik evet gaz sancısı için ağrı kesici kullanmayınız, doktora götürün kaka tahlili yapsın . Siz de haz yapan yiyecekleri kesin . Süt alerjisi de olabilir . Gaz damlası verir doktorunuz . Nurse harvey bitkisel doktorunuza sorabilirsiniz. Biz onunla iyileştik, kesinlikle agri kesici vermeyiniz