Önceden mantar olmuştum akıntı zaten vardı ama şimdide yeşil akıntı geliyor. Şimdi çıkar dersiniz kadın doğuma git ama kaldığım yerde asla kadın doğumcu yok gitsem vana gitmem lazım oda randevusu daha çok var. Sizce neden öyle oldum ya asla bitmiyor kafayı yicem yanması Bi yandan kaşıntı Bi yandan 🙄😔