Sedanill Arkadaslar bebişim 3 aylık bu kız alt dudagınıı emiyoo ilk bebegim normal görün bu sorumu 😁 niçinn yapıyo bu kız bunuu . Hatta emzigi atıyoo alt dudagını emiyoo
Defnosumveben Sedanill benimki de yapıyor sanırım bazen diş etlerini öyle daha rahat kaşıyor😊 çok komik görünüyor
Masal_m Sedanill canım benim kızım da yapmıştı o zamanlarda sanırım emme refleksi ile alakalı bizde diş olabilir mi demiştik ama şuan 6 buçuk aylık yeni patlıyor dişi 😊
Ymc_19 Sedanill normal canım o bizimki de aynı , doktor emsin rahatlar dedi. Damakları kaşınıyor yavrularımızın. Jel iyi değil diyorlar duyan bilen var mı
AselHafsa55 Sedanill bizde aynı durumdayız önce alt dudağı ile başladı iki gündür de parmak emme modası çıktı uyurken bile ağzında parmağı 😂
Defnosumveben Sedanill diş değilde diş kökleri gelişiyor o da kaşıntı yapıyormuş bizim de 3 aylıkken başlamıştı şimdi 4 aylık hala devam ben jel sürüyorum işe yarıyor mu tam anlamadım