Tvitykiraz 36 haftalık hamileyim arkadaşlar bebeğin kilosu 2400 , karın çevresi 2 hagta geride 🥹başına gelen var mı
ozgesrc Tvitykiraz benm kizimda da gerilik vardi 2 -3 hafta kdr 46 gun oldu dogum yapali. Doguma cok korkularla girdim acaba bi saglik problemi varni duye 🥲 ama sukurler olsn cok saglikli sadece zayif bi bebek olarak dunyaya geldi. 2720 gram . Endise etmeyin sizde sadece biraz zayif olur oda bi ihtimal
azraklkn Tvitykiraz benimde 2 3 hafta geriden geliyordu cok ufak falan diyorlardı dogum yaparken cok korktum kücuk olur küveze alırlar diye cok sukur saglikli sekilde 2650 gram dogdu 39+6 da dogum yaptim
Hilal_-19 Tvitykiraz bizimde öyleydi 26. Haftada da basladı gerilik 2 hafta sonra 3 haftaya cıktı 38.haftamda sezaryen dogum yaptım 2885 gram dogru suan 17 aylık maşallahı var
Kubra4545 Tvitykiraz benimde 2 3 hafta geriden geliyordu 36+4 de hareketleri yavaşladı mecburi sezaryen oldum 1950 gram doğdu 2 saat sadece yoğun bakımda kaldı sonra yanıma getirdiler çok şükür iyiyiz şuan
babyandmom1 2500 gram doğar en fazla dedi doktor 38. Haftada 2280 gram doğdu ama çabuk toparlıyorlar sağlıkla kucağınıza alın kiloya takılmayın
ikibebelikanne Tvitykiraz Bol bol kaşar ve muz ye canım. Ben oğlumu 37+0 da doğurdum ultrasona göre 35+2 ve 2100 gr Görünüyordu kuveze alınır muhtemelen dedi doktorumuz. Ama benim oğlum 2900 gr doğdu ve hiç küveze de alınmadı maşallah. Her zaman doğru çıkmıyor ultrason
Birdunyabircennetannesi Önemli olan sağlıklı olması kilo hiç önemli değil inanın 35 haftalık doğum yaptım ve ona rağmen kilosu geriydi 2 kilo doğdu el kadardı Ama şuan büyüdü. Yani takılma canım Muz kaşar peyniri ceviz ye bol bol