Ya soru babaanne, anneanne sorusu gibi ama emziren annelere sorum şu: göğüsleriniz yumuşak olmasına rağmen bebeğiniz doyuyor mu?
Biz normalde meme+mama gidiyorduk ama bir anda mamayı redd etmeye başladı. Arda arda kabızlık ishal durumları yaşadık. Laktoz hassasiyeti olma ihtimali var. Herneyse sadede geleyim. Sadece meme beslenmesine geçtiğimizden beri göğsüğme ağırlaşma, birinde emzirirken diğerinde akma durumları olmamaya başladı. Acaba normal mi? Gazı olduğu zaman sürekli memede duruyor acaba bitiriyor mu