tazemom53 Olimbonii benim oğlumda peygamber sünnetli iki deliği var ona götüreceğim ama hiçbir fikrim yok. Tecrübeli mi bu ameliyat konusunda vs
maviannesii tazemom53 bnde ona götürdüm peygamber sünetli oşanları 1 yaşından sonra yapıyorm dedi kontrol etti tam peygamber sünnetli olamaış dedi yarım kaşmış ama cerrahi sünnet önerdi yaşını doldurmasını bekliyoruz
tazemom53 maviannesii ya benim oğlum 6 aylık. Bebekken daha iyi olur diye erkenden istiyordum açıkçası. Bakalım ne diyecek randevü aldım da