Aslihan95 Hanımlar 9 aylık bebeğim güzel guzel uyuyorken son 2 haftadır çıldırmış vaziyette ağlaması da cabası. Memede uyuyan bir bebek ve memeyi oyuncak yaptı deli olacağım. Uyku eğitimi alıp memnun olan var mı ? Kimden aldınız ?
Deletedmon_65 Aslihan95 Bu aylarda benim oğlum da böyleydi şimdi 1 yaşında dk başı meme meme bence normal veya atak haftasına olabilir. Uyku eğitim almadım ama keşke biraz erken başlasaydınız
Feyzam_12 Aslihan95 uyku eğitimi alıp çokk memnun oldum ve Tercüman anneden aldım , kesinlikle bi görüşün derim😍 başlarda zorlandım kızım inatçıydı, eğitimimiz bittiği halde yalnız bırakmadı bizi tercüman anne (nur hanım)🥰
Aslihan95 Feyzam_12 bebeğiniz hangi destekle uyuyordu önceden ? Bir de kaç aylık ? Tam manada ne zaman kendi uyumaya başladı peki ?