Kızlar 3.5 aylık bebeğim meme+mama şeklinde gidiyorduk ama özellikle 1 haftadır ne meme ve mama reddi yaşıyoruz hiç bir şekilde içmiyor çığlık çığlığa ama aç da bunu biliyoruz ne yapabiliriz ? Laktoz intoleransı var onun için de bir damla kullanıyoruz ama ne yapacağım bilmiyorum yaşayan şunu deneyin fayda eder dediğiniz birşey var mı nasıl içirebilirim emzirebilirim ?