lavanta35 bölümünüz ve alt yapınız nasıl bilmiyorum ama gy-gk + öabt + eğitim için 4 ay pek yeterli bir süre değil bir anne için gibi geldi . Tabi bu alt yapınızın sağlam olması durumunda çok yeterli de bı sure . Allah yardımcınız olsun. Benim ablam da çalışıyor ne kadar zorlandığını bildiğim için söyledim . Heves kırmak istemem asla 🥲 umarım emek veren herkes hak ettiği karşılığı bulur 🌸 Rabbim sizin için de hayırlısını nasip etsin 🤲🏻