Berjin77 Merhaba happykids anneleri benim kızım baya gür saçlı doğdu 2 ay bir haftamız doldu saçlar hala gür ve sac derisinde konak var veya kepek te diyebiliriz. Bir-kac defadır banyodan önce zeytinyağı sürüyorum banyodan sonra da tarıyorum ama çıkmıyor bu kepekler sizin önerebileceğiniz bir şey var mı
eedacinarr Berjin77 saçlarını yıkadıgınız ürün yapıyordur onu değştirin derim öneri olarak mustela markasını tavsiye ediyorum
Glsnflz Berjin77 banyodan önce bebek yağı sürüp bekledik.yıkadıktan sonra baya bi kötü gözüküyordu.bu ince dişli tarak ile baya bi uğraştım.bizde bir daha olmadı .
Ogulveannesi Berjin77 bebek yağını saçını sürüp 15-20 dakika Beklettim yıkamadan taradım biraz ters yöne banyodan çıkıncada yine aynı yöne ter taradım şu an çok azaldı geçmek üzere saçlarınıda yumuşacık yapıyor 😊
Ayle35 Banyodan yarım saat önce karbonat ile zeytinyağını karıştırıp sürün.Yarım saat sonunda ince Bebek tarağı ile nazikçe tarayın ve sonrasında banyo yaptırın.İlk seferde hepsi gitmezse işlemi tekrarlarsınız.
Berjin77 eedacinarr doktorumuz seba med i önermişti ona devam ediyoruz da onu da denerim teşekkür ederim
sarem55 canim ben ust uste 4 banyoyla attim dedigin gbi benim bebegimde gür sacli. zeytinyagini banyodan yarim saat once surup bekletiyodum. guzelce tariyodum. sonra banyo ettirip bidaha tariyodum. tarak ince uclu tarak olmali. dedelerimiz eskiden crbinde gezdiriyoduya. aynen ole. 4 kez ust uste yaptim gitti.