honeyson yeni çıkan bir ürün. Aslında floradix çok iyi ama bizde kabızlık yaptı ama ben yine de 2 günde bir floradix veririm çünkü onun içinde üzüm suyu bile var.
Bu ürüne başlayalı yakşalık 3.5 ay oluyor. Eskiden purferro kullanıyordum ama onun yeni üretiminde şeker eklediler. Sonra nutrigen şase kullandım sonra floradix en son bunda sabitledim