Alpimom1 Bebeğim 9 aylık şu 1 haftadır herşeye ağlıyor sürekli ağlıyor yumruklarını sıkarak bağırıyor ama sürekli yani neden böyle anlamadım aranızda bu durumu yaşayan var mı acaba
Alpimom1 Rumii ne zaman geçer bu durum ya vallaha ben artık sinir krizi geçirecem herşeye ağlıyor memnuyetsiz hiç memnun olmuyor 🤦🏻♀️
Efy 9,5 aylık oğlumda sinirlenince kendisini geriye doğru atmaya başladı mama reddi yaşıyoruz ek gıdada çok yemez oldu günün toplamda 2 saati keyiflidir heralde 😅 onun dışında sürekli bağıran ve ağlayan bi modda takılıyor
Alpimom1 Efy şuan bile ayağımda sallıyorum gece sürekli ağlayarak uyanıyor her şey o nasıl isterse öyle oluyor ne istiyorsa olana kdar susmuyor. Oyuncağı düşüyor ağlıyor he bide onu vermeden onada ağlıyor uyutuyorum ağlıyor uykuda bile ağlıyor. Ağlıyor demem basit kalır inan ki bağırıyor resmen ne derdi var anlamdım dişe yoruyorum bende daha diş çıkarmadık ondan mı bilemedim