zeynepasyammm pazartesi günü anı kararla kestim hamileyim ve sancım oldu Dr memeden kesmemi söyledi, dediğiniz gibi resmen meme kolikti, sabır taşı kullanmaya başladım tek çözüm bu oldu maalesef bende böyle olsun istemezdim ama dediğiniz gibi çaremiz yoktu.. evimizde tavandan salıncak asılı ona koyuyorum sallıyorum dalmaya basalayinca kucağıma alıp sallıyorum pispisliyorum böyle uyutmaya çalışıyorum 3gun çok zor geçti ama daha iyiyiz.. umarım sizin içinde kolaylıkla geçer 🥰