Kızlar selam,bebeğim 4ay 2 günlük 2 gündür aşırı huysuz uyumak istiyo ama bir türlü dalamıyo ağlıyo,sürekli ilgi bekliyo kucağa gelmek istiyo,tek başıma gerçekten 2 gündür çok yoruldm,sizde durumlar ne sizdede böylemi ,yoksa biyerimi ağrıyo anlamadm😱