Nelerdir kızlar yazar misiniz?
Bende size soyleym bizdeki belirtileri mesela benm oğlum karın ağrısı vardi ve karni cok gurulduyordu 7 defa bazen 10 defa kaka yapiyodu hastaneye gittik kan idrar kaka incelemesinde birsey cikmadi ama yinede inek sutu alerji denildi 3 hafta ozel mamadan sonra şuanda normal mamaya geri geçtik denicez alerji mi deglmi diye mama icerken tepiniyor mizmizlaniyo ve kakası yeşil di pütürlü