perukkafa
Benimde oğlum 3 ay 4 günlük yaklaşık 2-3 haftadan beri kaka problemimiz vardı.
4 gün önce aylık kontrolümüz vardı, doktor gaz damlamızı değiştirdi.
Maflor diye damla geldi, bağırsak düzenleyici ve gaz damlasıymış bu. Bir iyi geldi anlatamam
Bugün maşallahı var 3 kere kaka yaptı
Dün 2 kere
Bir dene istersen, yeni doğanlar için kullanılıyormuş.
Maflordan önce nurse harveys kullanıyordum ama gazına iyi geliyordu sadece