Kızlar oğlum 13 ay 22 gunluk okadar huysuz ve sinirliki şoka giriyorum herseyi firlatiyor yuzumuzu tırmalıyor eline ne gecerse yere carpiyor telefonumun ekrani paramparca oldu bi anda alip atiyor heryeri karistiriyor aşagiya indiriyor dolap cekmece iclerini elinden bisey alamiyoruz kipkirmizi olup kendini titretiyor ilk oglumdan hic boyle sinir gormedim sanki hep boyle sinirli olcakmis gibi hissediyorum bi saniye bile ayrilamiyorum yanindan asla birakmiyor kaşla göz arası düşüyor valla yoruldum bittim ne yemek ne temizlik her isim yarim kaliyor sağolsun kucagima aliyorum yemek yaparken tencereyi tutmak istiyor bu sefer ona ağliyor herseyimiz kriz halinde artik herseyi gectimde huysuzlugu surekli aglamakli hali beni bitirdi neden mutlu degil neden oynamiyor bukadar huysuz bir bebek hic gormedim oysaki cok sabirli biriydim artik bende cok sinirli ve gerginim bi umutsuzluk sardi icimi 😥 sizde durumlar nasıl?