Kızlar 2 aylık bebeğim var bugün çok zor uyudu iftar yaklaşıyordu hazırlayamicam diye stres oldum uyumadı bende hadi uyu kızım diye biraz sinirlendim baya 2 3 kere dedim sinirle sesim yüksek çıktı çok üzüldüm acaba kızım hissetmiş midir seslendim mi bana bakardı sanki öyle bakmıyor gibi ya valla çok üzüldüm ya