esinaltintaas Hanımlar oğlum 2 yaşında 500-600 ml damlatmayan suluk önerir misiniz kullanıp memnun kaldığınız marka var mı
Aselllll esinaltintaas bıraz daha kucuk ama bızımkı nuk magıc cup kullanıyor gece yanına koyuyorum dökülmüyor damlatmıyor
Elika00 esinaltintaas nuk aldım üst kapağı çıkıp duruyor deli oldum damlatmıyor ama bende değiştiricm takamıyorum çünkü çok zor
asrinhatasi esinaltintaas munchkin iyi olur 2 yaşında çocuk için ama ml olarak küçük sizin istediğinize göre sanki
momandad_16 esinaltintaas ben civilden almıştım metal çok sağlam bundan önce kaç tane suluk değiştirdik hepsini kırdı pipetini vs kopardı bu sapasağlam hala maşallah 😂😂
esinaltintaas momandad_16 bizimde öyle daha 2 yaşında ama maşallah hepsini birer birer hallediyor😂😂 aldığınız suluğun markası nedir
momandad_16 esinaltintaas valla markasını bilmiyorum canım ama linkini bulabilirsem atayım baya sağlam bi suluk ve büyükte
momandad_16 esinaltintaas https://www.hizliresim.com/jcyw7kw Bizdeki bu canım civil lisanslı çelik suluk diye aratınca çıkıyor
Buse_efe esinaltintaas Philips diye övüyorlar 5 para etmez yeşil dinazorlısu var akıtıyor az daha büyüsün diye idare ediyorum yenisini alıcam … Philips küçük mavı sulukları varya alıştırma bardağı diye geçiyor ondan da var oda aynı akıtıyor sakın alma onlardan
esinaltintaas Buse_efe aslında memnuniyetide yüksek bir ürün ama demekki arada çıkıyor öyle onu eliyorum o zaman
yabancibiri esinaltintaas oğlumda phlips avent pipetli kullandık ben memnundum, şimdi kızımda avent alıştırma bardağı tarzında olanlardan kullanıyoruz yaşı küçük olduğu için bundandan henüz bir şikayetimiz olmadı❤️
Mommqueen esinaltintaas öyle bi suluk yok bence onca marka denedim hepsi hüsran iki gün önce munchkin aldım sippy cup eh işte damlatıyor ama bi tık az gbi