Yagmurrr2617 Merhabalar. Kızım 10 ay 17 günlük 3 gündür tek uyku yapıyor öğlen 13.30 dan akşam 21.30 a kadar asla uyuyamıyorum ve o kadar dinamik ki anlatamam varmı bu aylarda başka uyku gerilemesi olan şuan uyuyor ama sürekli mız mız
079aslankuzusu Yagmurrr2617 canım her bebek farklıdır mesela benimki 2 uykuyada erken gecmişti ama genelde burda okudugum kadarıyla 12. Ayda 9.ayda bile tek uykuya gecen bebekler var
Liliii Yagmurrr2617 benimki de 11.ayda başladı ama tam 14. Ay gibi oturdu tek uyku düzeni o 3 ay işkence gibi hergün tek mi çift mi diye sinyal bekliyordum😅
Gulra Bebeğimde birkaç gündür öyle bugün farkettij dişi çıkıyormuş 10 ay 7 günlük bizimde. Normalde 2 uyku yapıyorduk. Simdi 2 uyku yapıyorsak bile maks 40 dk ondada gece 12 de bile ayakta yoruldum
Yagmurrr2617 Liliii yaaa sormayın akşamları işkence çekiyorum bide huysuz olduğu için yemekte yemiyor kafayı yicez ev halkı olarak😊
Liliii Yagmurrr2617 ayy evet evet ondan sonra düzeldi iştahı falan da. Şimdi de dişler aynı anda geliyor geceler sıkıntı. Allah kolaylık versin hepimize