Uyurken özellikle memede uyuyor bi sag bi sol meme yapıyor 10 saniye de bir kendini öyle ıyutuyor. Kilolu bir bebek cok zorlanıyorum. Haliyle gece de cok sık kalkıyor. 2 ay sabredip tamamen kesmeyi düşünüyorum memeden bizim gibi uyuyan vsrmı acabaa ?