İyi akşamlar arkadaşlar. Diğer hesabımda çok tanıdıklar olduğu için yeni hesap açtım. Oğlumu uyuttum benimde gözler kapanmadan önce ne zamandır aklımı kurcalayan soruyu sizlere sormak istedim. 2 ay sonra taşınacağız zamanımız daralıyor. Niyetimiz ev almaktı ama olmadı müteahhitler yanaşmadı. 0,69 dan satmıyoruz dediler. Şimdi ise karşımıza bir kaç tane satan çıktı ama gel gelelim bankalar kredi vermiyormuş. En fazla 300-400 bin kredi çıkarıyorlarmış. Bulunduğum şehirde en ucuz ev 1 buçuk milyondan başlıyor. Aradaki farkı tamamlayacak nakit hangi dar gelirlide vardır acaba? Bunu hiç düşünmüyorlar. İyice saçma sapan bir hâl aldı. Büyük ihtimalle yine kiraya çıkacağız ama nereye gideriz nasıl ev buluruz hiç bilmiyorum. Başlıkta da belirttiğim gibi bu kampanya üzerinden alabilen var mı?