Yaseminimm Merhaba kızım 4 aylık oldu sezeryandan sonra Şubat’ın 16 sında adet oldum şuan hala olmadım ama karın ağrım. Var göğüslerim sızlıyor 5 gün geçti napmaliyim
Nazlibebegim Yaseminimm emzirirken geçikebiliyor canım ben 40 ımfan sonra iki ay düzenli oldum sonra 15 gün falan geçikti yeni oldum normalmiş bişey yapmana gerek yok