Hayırlı akşamlar bayanlar. Kefir mayası aldım. İçin de 5 paket var. Her bir paket 1litreden 5 litreye kadar mayalama içinmiş. Marketten aldığım normal kefirlerin üzerinde açıldıktan 2-3 gün içinde tüketin diyor. Şimdi ben 3 çay bardağı yapacağım. 3 gün sonra bir daha yapacağım. 1 litre yapsam 2 yaşında ki çocuk bunu 3 gün içinde bitiremez. O yüden bir paket toz kefir mayasını açsam ve içinde ki tozu 3veya 4 de bölsem. Yani bir paketi dört ayrı seferde yapsam. Sorun olur mu ? Toz mayanın kapağını açtın o yüzden hepsini kullanmak zorundasın mı ?