Aslan-K Merhaba kızlar, 3.5 aylık oğlum var ve emzirmeye başladığımdan beri kemiklerim vücudum komple ağrıyor. El parmaklarım ,bileklerim falan dayak yemiş gibiyim . Geçmiyor hiç. Bunu yaşayıp çözüm bulan var mı ???
Missmiyuki Aslan-K valla benimde doğumdan beri bacak köklerim ağrıyor kalça diye geçiyormuş orası da yani nasıl kalça yatarken iki bacağımı üstüste koyamıyorum dönemiyorum hep bi kıtır kıtır ses anlam veremedim gidemedim de sanırım vitamin eksikliği magnezyum falan diyorlardı
minikmucizem34 Aslan-K benimde diz kapaklarım bacak kemiklerim belim omurgam aşırı ağrıyor ondanmıymış
Tbmbdb Aslan-K doğum yaptığımdan beri ağrılar ile yaşıyorum 9 ay oldu geçmedi doktor doktor gezmekteyim emzirdigim için bir çare de bulamıyorum parol içiyorum krem mrem öyle idare ediyorum hamilelikte bile hiç bir yerim agrimamisti resmen dogumdan sonra hep ağrılar var bide kiloları da veremedim o da etkiliyor tabi illa ki
Aslan-K Missmiyuki ya bende bi türlü denk getiremedim doktorumu. Tam randevu alıyorum o tatile çıkıyo o geliyor ben gidiyorum. En son böyle böyle 2 aydır gidemedim. Bu cuma ya randevu almıştım onda da regl oldum yine iptal pldu .. ya benim sadece kalçam falan değil. Vücudumdaki her bir kemik ağrıyor. Öyle böyle değil. Magnezyum da kullanıyorum ama hiç bi etkisi yok . Artık kendimden şüphe etmeye başladım . Oğlumu bile zor kaldırıyorum artık kollarım ,bileklerim parmaklarım tutmuyo resmen
Missmiyuki Aslan-K doğum yapmanın vücudu yenilediği falan yok tam tersi yaşlandırıyor valla şimdi hatırladım bir dönem benimde aynı vücut ağrılarım vardı bir şeyde kullanmiyorum kendiliğinden geçti. Büyük ihtimal vücudun süt ürettiği için daha çok takviye istiyor endişelenme
Aslan-K Missmiyuki yani bilemedim bende bi türlü geçmek bilmedi. İşkence gibi her gün daha da artıyor
Busraa3535 Hergun dayak yemis gibiyim uyusamda geçmiyor bacak bel agrılarım. Ayaklarım sızlıyor resmen 22 aylık kızım emziryorm dye mi bilmem ama. Dogum yaldıgımdan beri böylee 🤨🤨
Ervaduha @Aslan-K merhabalar bahsettiğiniz herşey şuan bende de var doğum yapalı 19 gün oldu doktora göründünüz mü ne dedi bende doktora gidip tahlıl vermeyi düşünüyorum siz naptınız acaba
Aslan-K Tahlil yapmadı vitamin verdi ama geçmedi . Emzirmeden kaynaklı ve uykusuzluktan .. bol bol dinlenin ve mümkün olduğunca uyuyun .