Emireymenmom oglumuz01 çok mu kan geldi? Büyük ihtimalle damar zedelenmistir ince olduğu için ya da şırınga ile siktiysaniz tahriş etmiş olabilir
Hafsaninannesii oglumuz01 muhtemelen kilcal damara geldi bizdede oldu böyle kullanmadım korkmayın çok yoksa kan
oglumuz01 Ardenikoo çok değil serum suyu akarken biraz kan çıktı silince daha gelmedi. Bi daha yapmıcam☹️ Şırıngayı burnuna biraz bastırdım sıkarken yani bilerek yapmadım rahat durmayınca bastırdığımı farkettim sanırım ondan kanadı
Elika00 oglumuz01 birşey olmaz canım merak etme bende aynısını yaşadım minicik suyla kan gelmişti bastırmamak lazım tabi durmayınca ister istemez insan farketmeden bastırıyor. Mecbur bir daha yapacaksın canım burnu temiz tutmak önemli
tektanem oglumuz01 bizdede bazen olabiliyo hala olabliyo özellikle hasta olduğu dönemde çok temizleyince oluyo korkmayın çok gelmediyse sorun olmaz
Feride10 Eftelya-29 bende şırıngayla serum sıkarken kanama oldu ama hiç akmadı silerken peçeteye geldi. Çok korktum sizde sıkıntı oldu mu?
Feride10 Eftelya-29 çok nazik yapıyorum aslında daha önce sıkıntı olmamıştı ama dün gece kafasını bir anda çevirince galiba şırınganın ucu battı burnuna:( teşekkür ederim cevabınız için. Tekrarladı mı peki sizin kanama?
Eftelya-29 Feride10 yok zaten büyüdü ben sumkurmeyi öğrettim ondan beridir sikmiyorum burnuna birşey sizinki ne kadarlık ogretebilirseniz öğretin
Feride10 Eftelya-29 benim bebeğim daha 7 aylık☺️ Normalde bende ihtiyaç olmadıkça yapmıyorum ama influenza oldu burnu çok tıkandığı için ciğerlerine inmesinden korkuyorum balgamının. Şimdi de kanamasından korkuyorum ama.