Bizde 3.5 aylığız aynı durumdayız ama benimki hep saat başı emiyordu. Bi ara sütüm mü doyurmuyor diye mama verdim ama onda da saat başı istedi😅 onun dışında ilgi alaka aynen devam . Sadece babyjörn muadili bi ana kucağı almıştım önceleri hiç sevmedi ama konuşa konuşa alıştı biraz . Şimdi yerde oyalamaya alıştırdım . Biraz kendi kendine dönüyor . Poşet verdim eline onunla oynuyor . Hep konuşuyorum yemek yaparken, temizlik yaparken falan . Biraz biraz daha iyiyiz