Fincan Kızlar göğsümde küçük bir yumurta kadar süt birikti günlerdir uğraşıyorum havlu koydum sıcak duş aldım saç kurutma makinesi ile ısıttım ne yaptıysam küçülmüyor, yaşayan varsa ne yaptı yazabilir mi
Noriye Fincan umma olmuşsun canın bisey istemiş yememişsin senin haberin olmadan esin arkadan bir yiyecek ile sırtına umduğun bu olsun desin 3 defa hafif hafif vursun sırtına zamanını o ayarlasın ben oldum ablam öyle yaptı hemen gecti herkes bilmez halk arasında böyle derler
Lulemom Fincan kanallarının birinin fitili çıkmamış olabilir yeni doğum yaptıysan. Benimde olmuştu. 2 saate bir emzir. 2 saati geçirme. Emziremiyorsan sağım yap. Önce sıcak uygulama yap sonra Emerken yada sağarken masaj yap o şiş yere. Meme ucu yönüne doğru. Göğüsün boşaldıktan sonra soğuk uygulama yap
Sennurrr Fincan sıcak su torbası varsa önce onu koy masaj yap ovala ardından bebeğin emsin en iyi o boşaltır ardından sağım yap eğer geçmez ateşin çıkarsa mastit olursun
01012023 Fincan sana benden tavsiye sakın sıcak uygulama uygulıcaksanda hemen sağım yap çünkü sıcak uygulama süt akışını hızlandırır sağım yaptıktan sonra soğuk kompleks yapın
melodika Noriye yiyecekle insanın sırtına vurmak mı 😂😂😂😂 o yiyeceğin adını söyleyip kendi etrafında 3 kere döndükten sonra yedim say aldım say diyip tek ayak üstünde zıplasın bari 😂😂😂 inanmayın böyle şeylere yaa hurafe hepsi 😂
Noriye melodika hurafe mi o hurafe dediğin sey yüzyıllar önce teknoloji yokken hiç bisey yokken uygulanan ve cidden sonuç alınan şeyler kendin inanmayabilirmisin ama saygı duyabilirsiniz eğer bunu yapmayı biliyorsan !
Noriye Missmiyuki açıkçası umrumda degil ben bildiğim birseydi aktardım üstelik teknoloji gelmeden insanların yaşamlarındaki uyguladıkları şeylere herseyden fazla saygım var yardımcı olmak niyetim linc yemek değil lincleyen insanlar varsa saygısız buluyorum bu kadar açık 🥰
melodika Noriye saçma sapan şeylerle insanların kafalarını doldurmayın. Bildiğiniz hurafe işte. Nimet gibi kutsal bir şeyle birinin sırtına vurmak ne kadar doğru Allah aşkına
cemreninannesi_ Fincan Merhaba öncelikle geçmiş olsun. Sizi en iyi ben anlarım. O kadar uğraştım ki mastit belası ile. Bol bol emzirin ve sağım yapın tek çaresi bu. Ama bol bol sağın emzirin. Her gün masaj yapın benim ilk iki ay olmuştu genel cerraha gitmiştim hatta antibiyotik vermişti hastalanmıştım. Sonra geçti Merak etmeyin geçiyor fakat biraz zahmetli bir süreç 💐
Noriye melodika Nesin sen buranın avukatimi ? ben sana yorum veya bir atiftami bulundum yardım isteyen birine yaşadığım tecrübeyi anlattım yanı seni ilgilendiren bir durum yok herseyi yapmış kız zaten ve geçmemiş gerçekten sadece yazmak icin yazıyorsun ayıp ! Kutsal nimeti ayağıyla ezsin demedim ne kadar yanlış yorumluyorsun umarım bir gün hurafe dediğin şeylere muhtaç kalmazsın
Noriye Ahsenlivaninannesi evet inanıyorum o kadar şey yapmış neden geçmemiş bir düşünün ? Mastit sağdıktan sonra gerekli işlemleri yapınca geçer her ikisinide yaşadım sizin bu inanmadiklariniz eski toprakların yaptığı ve sifa bulduğu şeyler her neyse bu sizi niye rahatsız ediyor anlam veremedim ben bayanın postuna yorum yazdım böyle asagilayici bir tavır hiç hoş degil benim inanmam sanki çok kötü birden yapmışım gibi lanse ediliyor anlam veremdim saygı duyabilirsiniz 🤷♀️
Ahsenlivaninannesi Fincan benim goğsumde oldu cok ugrastim gecmedi bana süt incisi yada mastit falan dedi cevremdekiler akliniza gelebilecek herdeyi evde denedim gecmedi genel cerrahiden randevu alip gittim baktilar çok az bi mastit cikti ama o sialik yuvarlak elime gelen seyin kist olduğunu soylediler iyi huylu kist dediler
Ahsenlivaninannesi Noriye siz tavrinizin farkindamisiniz acaba? Ben kotu birsey soylemedim size hatta yanlis anlamayin inaniyormusunuz boyle seylere dedim sadece hakaret yada kufur etmisim gibi cvp vermissiniz garipsiniz valla neyse kusura bakmayin ya:)
S_H_FS Noriye Canım valla bende sana katılıyorum aynı sıkıntıları bende yaşadım kaynanam banada umma olmuşsun dedin yani öyle bişey gerçekten var herkes inanıp inanmamak kendilerine kalmış