Linabuse1002 Kızlar 1 bucuk ay önce doğum yaptım sezeryan yüz üstü yatmayı özledim ve emzırıyorum emzırırken yuz ustu yatsam olurmu.bır sakıncası var mı gogusumun ustune yatmamın gogusu sut doluyor cunku o yondem cekınıyorum yatmaya😂
pogacayanakk Linabuse1002 sürekli yüzüstü yatan biri olarak sezaryenden 10 gün sonra ilk önce yan sonra da yüz üstü yatmaya başladım🫢
Elika00 Linabuse1002 ben dönebildiğim anda dönüp uyudum valla dikişlerden yani rahat ettiğim an döndüm bi sorun olmadı
Mrv135 Linabuse1002 Hem sütünüz çarşafa akar hem de ağrı yapar diye düşünüyorum göğsünüze. Ben 4.ayda dolu göğsümün üzerine yattığımda iki gün acısını çekmiştim.
AyseNil22 Daha çok yenisiniz 🥰ben üçüncü ayımda tamamen yüz üstü yatmaya başladım göğüsteki sütler tıkanabilir diye söylüyorlardı bana
Linabuse1002 AyseNil22 evet emzirdiğim için yüz üstü yatmaktan çekindim hep bişe olurmu diye🥰teşekkur ederım 🙏🏻
Linabuse1002 Mrv135 o zaman memeyl bırakana kadar yatmım 😅hamıleyken yatamadık şimdide emzirıyoruz dıye yatamıyoruz
Mrv135 Linabuse1002 yani meme reddi var aylardır ve bugünlerde yüz üstü yatıyorum çünkü emme sayısı nerdeyse yok denecek kadar azaldı. Sanirim haklısınız emzirme bitene kadar rahat rahat yüz üstü yatamiyoruz. Buarada ikinci aydan sonra memeler yumuşayınca yine az çok yatıyorsunuz. Ben biraz fazla o şekilde uyumuştum sanırım.