Kızlar merhaba
Kızım 3,5 aylık. 2 saatte bazen 3 saatte bir emziriyordum fakat artık bu aralıkta emzirince aşırı kusuyor. 3-4 saat çıkardım aralığı ama şimdide benim içime sinmiyor,hep acıkmış gibi hissediyorum. Ama onun keyfi yerinde ya uyuyor yada kıpır kıpır 🥲
Sizde de böyle oldu mu saat aralığı uzayınca?