Dereymen aayyy daha dün başka bir posta iç dökmüştüm 😂 15+1 14.aydan beridir içimizden geçti geçmeye de devam ediyor galiba atak mı ne bu ajdjdj 1 aydır adam akıllı uyku uyumuyor çok direniyor desteksiz uyuduğu halde uyku uyanıklık sürelerini tutturamıyoruz bu yüzden, sürekli anne anne diyor bir anda bana çok düştü, sürekli kucağıma gelmek istiyor istediği olmayınca ya vuruyor ya ısırıyor ya da kendini yere atıyor özellikle birkaç gündür kendini yere atıyor. Oyuncakları saymıyorum ben artık 7.aydan beri hep atıyor alıştım fırlatmalarına balkondan pencereden kanepeden falan ajfjsjsk 1 aydır huniyle geziyorum ben 😁