Kızlar merhaba. Oğlum 8 ay 17 günlük. Doğum kilosu 3.480di ama daha 2 aylıkken 2 katına çıkmıştı. 2. ayından itibaren kilosu hep yüksek çıktı. Hareketlendikçe kilo alımı azalır diye bekledik ama hala ayda en az 1 kilo almaya devam ediyor. Şu an 12.500 🥺 doktor en son gittiğimizde hormon testi yaptırabilirsiniz demişti küçük bir ilçede yaşıyoruz burada yokmuş. Yaptıran var mı aranızda? Bebeği benim gibi yüksek kilolu olup sonradan normale dönen oldu mu? Sadece anne sütü ile besleniyor bu arada, ek gıda veriyorum 6. aydan beri ama öyle yiyen bir çocuk değil günde yarım kase çorba içiyor anca.